lørdag den 1. oktober 2011

Back in buisness!



Kære læsere, hvis I ellers er der ude et sted, jeg er tilbage. Undskyldningen er valgkamp, studietur til Amsterdam, en sygdom og en travl hverdag! Valget var en succes på den måde, at vi nu nærmest har en ny regering med S-R-SF. Ja, desværre i den rækkefølge fordi R blev ét enkelt mandat større end SF. Men, sådan er livet. R førte også en langt bedre valgkamps-strategi, men SFU, som jeg er aktiv i, klarede sig super godt og vi fik flest nye medlemmer under valgkampen. Amsterdam var en skøn oplevelse, hvor jeg kom til at lære mine klassekammerater bedre at kende og jeg faldt for byen, helt sikkert. Desværre fik jeg ikke så meget søvn, så sygdommen holdt mig hjemme i et par dage, og så skal man jo lige i gang igen. Niende klasse er mere krævende, men sådan er livet, når man bliver ældre er der mere ansvar, og det har jeg INTET i mod!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar