lørdag den 27. august 2011

Valg i DK d. 15. september!

I går kl. 11.00 blev der endelig udskrevet valg! Det var en blandet følelse, da jeg fik det at vide, fordi jeg desværre ikke er i DK d. 15 september, når der er valg. Da jeg er i Amsterdam på studietur med min klasse. Jeg er SFU'er og derfor havde jeg glædet mig sådan til valgaftenen sammen med SF. Men, jeg blev nødt til at se på, hvor fantastisk det er, at der er så stor mulighed, for at der snart kommer en ny regering i DK. En rød regering, med S-SF i spidsen, der vil sætte gang i væksten, få styr på Danmarks indtæger, sørge for en effektiv offentlige sektor, og sørge for, at vi kan arbejde og uddanne os, så vi i fællesskab kan komme ud af krisen! Jeg vil foreslå alle og enhver til at være med til at engagere Jer i valgkampen, i det vigtigste valg i DK i 10 år, vi har i SF brug for så mange hænder som muligt!
Jeg var selv ude, for at hænge valgplakater op i går på Jagtvej.  Senere var jeg med i en aktion, der kom i live tv på DR Update. Som I kan se her: http://www.dr.dk/NETTV/Update/forside.htmValgkampens
Hav en god valgkamp!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar